sobota, 18 maja 2013

Zayn

Przepraszam że znowu Zayn ale mam wenę ;D

-

Wysiadłem z mojego sportowego samochodu i ściągnąłem czarny kask. Wciągnąłem powietrze i spojrzałem w przód. Stał tam czarny samochód, piękny. Wpatrywałem się w niego dopóki nie wysiadła z niego dziewczyna. Jej długie, opalone nogi na czarnych szpilkach dotknęły żwirowej ziemi. Wstała. Miała na sobie krótkie, jeansowe spodenki i czarny top nie zakrywający nawet pępka. Jej ramiona okrywała czarna, skórzana kurtka tej samej długości co top, a na głowie widniał kask. Uniosła ręce i ściągnęła go ukazując swoją twarz. Mogłem dostrzec jej orzechowe oczy i lekkie rumieńce na policzkach. Jak zwykle miała pomalowane rzęsy i różowy błyszczyk na  jej słodkich ustach. Na sama myśl od razu bym ją pocałował. Brązowe proste włosy opadały na jej ramiona.[T.I] zatrzasnęła drzwi i zobaczyła mnie. Lekko uśmiechnęła się i pomachała mi. Odwzajemniłem czyn i również zatrzasnąłem drzwi. Zaczęła zmierzać ku mnie. Po chwili stała przede mną , a ja ją przytuliłem.
-Cześć kochanie. - pocałowała mnie.
-Cześć słońce. - odwzajemniłem pocałunek po czym puściłem ją.
-Masz ochotę na trochę zabawy ? - zapytała z chytrym uśmieszkiem.
-Zawsze. - również wyszczerzyłem ząbki. Śledziłem wzrokiem, aż doszła do samochodu, po czym zam usiadłem za kierownicą. Włożyłem kluczyk w stacyjkę i zapaliłem samochód, a za chwilę wcisnąłem gaz, by silnik wydał głośny dźwięk, który tak kochałem. Uśmiechnąłem się słysząc odgłos. Założyłem kask i podjechałem do auta [T.I]. Naciskała pedał gazu ubierając kask.
-Kto pierwszy ten lepszy. - zachichotała i z prędkością światła odjechała a ja zaraz za nią. Powoli zaczynałem doganiać dziewczynę, ale ona zauważyła to. Jej szybkość zwiększała się, myślę że nawet do 200 km/h. Uśmiechnąłem się i dodałem gazu. Jechałem zaraz obok niej. Nagle gwałtownie zahamowała robiąc 360-tkę. Poszedłem w jej ślady i zrobiłem to samo. Po zatrzymaniu się szybko wyszedłem z auta, by pójść do [T.I]. Opierała się o samochód paląc papierosa.
-Dobra jesteś. - wymruczałem jej do ucha.
-Nauczyłam się od zawodowca. - słodziła mi uśmiechając się szeroko. Lekko cmoknęła mnie w usta po czym rzuciła pozostałość po fajce na ziemię i przydepnęła ją. Objąłem ją w talii, złączając nasze usta.
-Wiesz, że cię kocham ? - zapytała po chwili ciszy.
-Wiem, ja ciebie też. - przytuliłem ją. - to już ponad dwa lata.
-Bardzo szybko minęło. - ponownie oparła się o samochód. Przystanąłem koło niej złączając nasze palce.

-

Razem z dziewczyną weszliśmy do naszego wspólnego domu. Wpuściłem ją pierwszą i zatrzasnąłem drzwi wejściowe. Zdjęła swoje długie, czarne szpilki po czym podreptała na gołych stopach do kuchni.
-Kolacja? - zapytała wyciągając coś z lodówki.
-Jeszcze pytasz. - poszedłem za nią śledząc jej każdy ruch. Kusząco machała biodrami przy tym podśpiewując. Nie mogłem wytrzymać więc położyłem moje dłonie na jej biodrach i ustami zacząłem muskać jej szyję. Ta słodko zachichotała i ściągnęła moje dłonie z jej ciała.
-Rozpraszasz mnie, Zayn. - powiedziała nie odrywając się od czynności gotowania.
-Mam na ciebie chrapkę. - wymruczałem znów tuląc ją od tyłu. - dużą.
-Później, kochanie. - odwróciła się i puściła mi oczko po czym podała talerz z kanapkami. - masz ochotę obejrzeć film?
-Pewnie. - uśmiechnąłem się. - dziękuję.
Cmoknąłem ją w usta w podziękowaniach za kanapki i skierowałem się do salonu, razem z dziewczyną. Usiadłem na kanapie, a [T.I] postanowiła poszukać czegoś na półkach. Przy tym schylała się ukazując jej zgrabne biodra i pośladki. Miałem ochotę wszystko olać i rzucić się na nią.
-Nie rób tak kochanie. - szepnąłem. - to mnie rozprasza.
-Jedz a nie gadaj. Potem będziesz marudził, że głodny jesteś. - przewróciła oczami wkładając płytkę z filmem do DVD.  Zaśmiałem się razem z nią. Usiadła koło mnie na kanapie dając swoje długie nogi na moje kolana. Odłożyłem talerz i wziąłem jej stopy do rąk. Zacząłem przejeżdżać opuszkami palców od jej kostki do paluszków. Odprężyła się i odchyliła głowę do tyłu. Ścisnąłem jej stopy delikatnie masując. Rękoma podjeżdżałem oraz wyżej aż dotarłem do ud.
-Zayn, nie. - powiedziała stanowczo - później.
-Ale..
-Zayn. - przerwała mi i zrzuciła swoje nogi na ziemię zakładając jedną na drugą. Oparła się o moje ramie i splotła nasze palce.
-A buziaka dasz? - zapytałem po chwili, a ta wybuchła śmiechem. Nachyliła się i złożyła na moich ustach gorący pocałunek.


-

No i jak?
















8 komentarzy:

  1. Zajebisty!!! Z resztą tak jak wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne *-* a skoro ja tak mówię to tak jest ! Love U <3 pisz dalej !

    Żona Malika ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny świetny imagin :D
    zapraszam do mnie , jeśli tylko zechcesz

    http://ourimaginary89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz za co przepraszać, lb każde imaginy, a szczególnie z Zaynem xdxd

    Najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com<----- wpadajcie, jeśli chcecie. Niedawno zaczęłam, liczę na Wasze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje imaginy są takie inne niż wszystkie, a to dodaje im uroku <3 Są mega!
    A tu jest super imagin o Niallu, który ma już 8 części, ale będzie oczywiście więcej, warto śledzić http://www.mam-pieciu-mezow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Szczegóły na stronie -> http://one-direction-moments-imaginy.blogspot.com/ (nominuję TYLKO fajne blogi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny imagin i blog!! <3 będę wpadała tu częściej :)
    mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i zostawisz coś po sobie. byłabym niezmiernie wdzięczna, to dużo znaczy. xx
    http://i-imaginyonedirection-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Imagin cudowny.!! *.* Kiedy pojawią się nowe imaginy, bo już się nmg doczekać....?

    OdpowiedzUsuń