wtorek, 2 kwietnia 2013

Louis


"I remember years ago

Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did
And You were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did
And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them"*


Jeden błąd i wszystko straciłem. Ja straciłem doszczętnie wszystko. Moje szczęście, moje życie, osobę która doprowadzała mnie do uśmiechu, gdy Cię ujrzałem. Ciebie [T.I] Byłem głupi, jestem dupkiem. Nigdy już nie zaznam smaku szczęścia. Dlaczego ? Bo zdradziłem. Zdradziłem Ciebie, [T.I]. Nigdy mi nie wybaczysz, ani ja sobie. 
Pamiętam jak płakałaś, krzyczałaś i mówiłaś że się mną brzydzisz. Ja też płakałem. Chciałem ci wytłumaczyć, ale i tak nie miałem czego. Ty mnie kochałaś. A ja wszystko spierdoliłem. 
Nie, nie zabiję się. Chcę cierpieć gorzej niż Ty. Chcę płakać i wyć całą noc do poduszki. Chcę żyć ze świadomością, co zrobiłem i z poczuciem winy. Tak właśnie widzę moje życie. 

"Tell them all I know now
Shout it from the roof top
Write it on the sky line
All we had is gone now
Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible"


Wykrzycz całemu światu jakim jestem dupkiem. Wykrzycz to, napisz na niebie, na kartce, zrób to. Powiedz ludziom że taki ktoś jak ja teszcze istnieje. Chcę tego, nie rozumiesz ?! Chcę być obrażany, wyśmiewany i obgadywany ! Chcę być męczony ! Po prostu to zrób. Wolę cierpieć, bo to moja wina. 

Obiecałem, obiecałem że nigdy cię nie opuszczę ! Że będziemy razem na zawsze !
Złamałem ci serce. Zraniłem cię. Powinienem gnić w piekle. Tak bardzo siebie nienawidzę. 

"Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know, I know
Thinking all you need is there
Building faith on love is worst
Empty promises will wear
I know, I know
And know when all is gone
There is nothing to say
And if you're done with embarrassing me
On your own you can go ahead tell them"


Moja obietnica była pusta. 

Teraz siedzę zamknięty w czterech ścianach i płaczę. Tak, płaczę. Ja Louis Tomlinson wylewam potok łez z moich oczu. Na podłodze robi się mała kałuża. 
Pamiętasz nasze pierwsze spotkanie ? Nie mogłem sobie poradzić ze złapaniem mojego psa. Usłyszałem chichot i ujrzałem ciebie, [T.I]. Uśmiechnięta od ucha do ucha pomogłaś mi. Gdy na mnie spojrzałaś, moje serce zaczęło bić szybciej. Mój oddech był nierówny, a patrząc w twoje oczy zatraciłem się. Potem zabrałem cię na lody. To było takie proste, ale tobie się podobało. Śmialiśmy się. 
A teraz ? Teraz słyszę tylko swój stłumiony szloch. Patrzę na nasze zdjęcia i jeszcze bardziej płaczę. 
Wiesz, że byłaś dla mnie i jesteś cząstką mnie? Jakby połowa ciebie weszła we mnie. 
To tak jakbym zranił siebie, prawda ? Jakbym zrobił wielką rysę na moim ciele. Od środka głowy poprzez brzuch aż do bioder. Jakby ta druga cząstka mnie umarła. Tak się czuję. 
W środku czuję uciążliwy ból. Ale to dobrze, bo cierpię. 
Zamknąłem oczy i ujrzałem ciebie. Uśmiechniętą. 
To niemożliwe.
Niemożliwe.
Niemożliwe.
Niemożliwe. 

"Impossible, impossible

Impossible, impossible
Impossible, impossible
Impossible, impossible
Impossible, impossible"


-



Podoba mi się nawet, a wam ? 

*Piosenka James Arthur - Impossible
Przepraszam że takie tło za napisem ale coś mi sie dzieje z tekstem. 

3 komentarze: